...azoknak a tákolómestereknek, szakcigányoknak, és hasonló embereknek a keze, akik a mostani szerelő előtt akár csak egy csavart is meghúztak az autón.
2.hete készül a kocsi, a folyamatosan javul, és ahogy ez történik, úgy hullanak a csontvázak is a szekrényből.
Ugye indultunk egy vezérlés-olajak-szíjak-szűrők, féktárcsák-betétek, ABS, kipufogó, tolatólámpa kapcsoló körrel.
Kiderült, nem az igazi a futómű, és ez nagyon enyhe kifejezés, hiányzik a katalizátor. (Minderről majd a nagy bejegyzésben, ez most csak egy kis csend megtörés tényleg!)
Tegnap jön este a telefon, gáz van. Nem rávaló/nincs fent jól a klímakompresszor, ezért van rajta feles ékszíj... Szóval most keresek egy klímakompresszort is, B5252FS, 1996, 2.5 10V, hátha a rosszabb eset áll fent. Ha esetleg pihen nálad egy ilyen, írj facebookon kérlek az oldalnak. :)
(Amúgy a kocsi az elmúlt 10-11 évet egy egy foggal odébb felrakott vezérléssel élte le, ami a szervizkönyv szerint márkaszervizben került még fel.. De ezen már csak röhögök...)
A következő bejegyzés most már tényleg a: "Nagyanyámnak igaza volt..." lesz. Avagy az autó még mindig éppen a már régóta esedékes nagy szervizben van, ahol folyamatosan kiderül, mi a helyzet vele, mekkora tákolások-gányolások, illetve néha még életveszélyesnek is betudható hibák vannak az autóban. Vagyis csak voltak, mert már folyamatban a kijavításuk.
Kövesd a Nyolcötvenes blogot a facebookon! (https://www.facebook.com/nyolcotvenes/)